Heeft de coronacrisis jouw in financiële problemen gebracht en heb je contact opgenomen met De Key of Lieven de Stad? Kreeg je daar geen gehoor voor jouw verhaal of oplossing aangeboden? Meld je dan via het online registratiepunt van de Huurcommissie.
De Huurcommissie heeft op verzoek van minister Ollongren een registratiepunt opgezet. Daar kunnen huurders die door de coronacrisis in de financiële problemen raakten een melding doen. Op deze manier wil de minister meer zicht krijgen op hoe vaak verhuurders maatwerk weigeren voor huurders die in de knel zitten.
Huurders die geen toegang hebben tot internet kunnen hun registratie telefonisch doen via de helpdesk van de Huurcommissie: 070-375 4300. Daarvoor is de helpdesk bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
Noot: Het registratiepunt is sinds 1 februari 2021 gesloten. Lees hierover het bericht op de website van de huurcommissie.