Cursusaanbod

Arcade is lid van de Woonbond en biedt het aanbod aan cursussen van de Woonbond gratis aan. Dit aanbod wordt de Bewonerscommissies aangeboden. Maar natuurlijk horen wij graag of er thema’s zijn op gebied van wonen en huren waar u meer over wilt leren. Dan kunnen wij speciale cursussen faciliteren. Stichting !WOON ende Woonbond maken voor huurdersverenigingen ook cursussen op maat. Dit zijn een soort ‘in house’ trainingen. Arcade organiseert deze bijzondere scholingen voor leden in groepjes van 5 à 10 personen.

Meld u aan

Stuur een bericht naar het Arcade-secretariaat via info@hvarcade.nl of 020-623 3628 (bereikbaar op donderdag tussen 13.00 en 17.00 uur). Bij voldoende aanmeldingen krijgt u informatie over datum, tijdstip en locatie van de cursus.