Klachten?

Is er sprake van achterstallig onderhoud? Ligt er zwerfvuil of troep in uw portiek, galerij of lift? Heeft u last van lawaai bij de buren of andere overlast? Voelt u zich niet veilig in uw eigen huis? Is uw energierekening erg hoog en krijgt u het toch niet warm gestookt? Of bent u ontevreden over de service van de verhuurder?

Stap 1 bij klachten

Neem eerst contact op met verhuurder De Key of Lieven de Stad BV. Grote kans dat u er samen al uitkomt.

Stap 2 bij klachten

Komt u er niet uit met de verhuurder, dan kunt u contact opnemen met Stichting !WOON. Zij hebben veel informatie over het oplossen van problemen en kunnen huurders op allerlei manieren (gratis) bijstaan, ook juridisch.

Stap 3 bij klachten

Blijft u ontevreden of worden uw klachten niet verholpen, neem dan contact op met Arcade. Zo nodig kunnen wij u helpen een van de twee geschillencommissies te bereiken. Huurders in Zandvoort kunnen terecht bij de Regionale Geschillencommissie Woningcorporaties Kennemerland en IJmond. Huurders van Amsterdam en Diemen bij Geschillencommissie De Key.

Ja ik heb een klacht