Klachten?

Is er sprake van achterstallig onderhoud? Ligt er zwerfvuil of troep in uw portiek, galerij of lift? Heeft u last van lawaai bij de buren of andere overlast? Voelt u zich niet veilig in uw eigen huis? Is uw energierekening erg hoog en krijgt u het toch niet warm gestookt? Of bent u ontevreden over de service van de verhuurder?

Stap 1 bij klachten

Neem eerst contact op met verhuurder De Key of Lieven de Stad BV. Grote kans dat u er samen al uitkomt.

Stap 2 bij klachten

Komt u er niet uit met de verhuurder, dan kunt u contact opnemen met Stichting !WOON. Zij hebben veel informatie over het oplossen van problemen en kunnen huurders op allerlei manieren (gratis) bijstaan, ook juridisch.

Stap 3 bij klachten

Blijft u ontevreden of worden uw klachten niet verholpen, neem dan contact op met Arcade. Zo nodig kunnen wij u helpen een van de twee geschillencommissies te bereiken. Huurders in Amsterdam en Diemen kunnen terecht bij Geschillencommissie De Key.

Ja ik heb een klacht