BewonerscommissieRode Kruislaan

De RXL is de bewonersvereniging voor huurders op het studentencomplex op de Rode Kruislaan in Diemen.

De vereniging is op 9 december 2011 opgericht en heeft als doel het woon- en leefklimaat op de Rode Kruislaan te verhogen. Dit doet zij door middel van het organiseren van allerhande activiteiten. Deze worden grotendeels georganiseerd door de commissies van de vereniging: de activiteitencommissie, de leefbaarheidscommissie en de welkomstcommissie.

Verder houdt de vereniging zich bezig met het behartigen van de belangen van haar leden bij overleggen met derden als gemeente en woningcorporatie De Key.

Voor alle actuele informatie kan gekeken worden op onze website derxl.nl. Voor meer informatie en/of vragen, kan er altijd gemaild worden naar info@derxl.nl.

Word lid van bewonerscommissie Rode Kruislaan

Lid worden van een bewonerscommissie kan wanneer je lid bent van HVArcade.

Locatie Rode Kruislaan

Rode Kruislaan