Meepraatavond voor bewonerscommissies op 22 april 2024

Arcade organiseert met stichting !WOON een meepraatavond voor bewonerscommissies. We gaan het hebben over wat Amsterdamse huurders nodig hebben. We leren ook over onze rechten als huurders. We kiezen voor twee verdiepingsthema’s: de schimmelaanpak en de energietransitie. Na een presentatie over deze thema’s gaan we hierover in gesprek met elkaar.

U bent van harte welkom op maandag 22 april vanaf 18.45 uur in het hoofdkantoor van !WOON, Nieuwezijds Voorburgwal 32.

Komt u ook?
Wel graag aanmelden zodat we weten op wie we kunnen rekenen. Aanmelden kan via info@hvarcade.nl.

Gratis cursussen en webinars bij !WOON voor leden van Arcade in 2024

Introductiecursus nieuwe bestuursleden
Overleggen met de corporatie: basiscursus bewonerscommissie (overlegwet en samenwerkingsovereenkomst en hoe overleg je)
Overleggen met de corporatie: opfriscursus bewonerscommissie (overlegwet en samenwerkingsovereenkomst en hoe overleg je)
Effectief vergaderen
Gemengd beheer (alleen voor bewoners in gemengde complexen)
Geliberaliseerd en dan? (voor huurders met een geliberaliseerd contract)
Huurwetgeving en huurbeleid
Scholing nieuwe kaderafspraken
Themacursus op maat over specifieke onderwerpen

Aanmelden kan via info@hvarcade.nl.
Meer informatie op de website van !WOON.