Jaarverslag 2023

Gepubliceerd op: 25 maart 2024

Jaarverslag Arcade 2023

Het jaarverslag 2023 van de Huurdersvereniging Arcade geeft een zo goed mogelijk beeld van de in het verslagjaar uitgevoerde activiteiten en werkzaamheden.
Het jaarverslag 2023 is opgebouwd langs twee hoofdlijnen: enerzijds de relatie van het bestuur van Arcade met de huurders van Lieven de Key, de bewonerscommissies, de steunleden en huurders van Lieven de Key die geen lid zijn van Arcade en anderzijds de relatie van het bestuur met de verhuurder, Woonstichting Lieven de Key, in al haar geledingen. In deze relatie met de verhuurder gaat het primair om het behartigen van de belangen van de huurders. Langs deze twee lijnen heeft Arcade ook in 2023 haar werkzaamheden verricht. In de hoofdstukken 3 en 4 een uitgebreid verslag hiervan.
In hoofdstuk 2 wordt de structuur en werkwijze van Arcade weergegeven. En in hoofdstuk 5 vindt u de structuur waarbinnen Arcade in Amsterdam en Diemen figureert.
Dat neemt niet weg dat de relatie tussen huurder en verhuurder het belangrijkste is en blijft. Die
huurrelatie bepaalt in hoge mate het woongenot van de huurder: het prettig, comfortabel en
betaalbaar wonen zijn daarvan afhankelijk. Huurdersvereniging Arcade heeft een positie daar
tussenin en werkte ook in 2023 samen in een goede en constructieve relatie met de achterban en
een kritische en opbouwende verhouding met de verhuurder. Zo levert Arcade haar bijdrage aan
een positief woon- en werkklimaat voor alle betrokkenen.
In dit Jaarverslag 2023 leggen we daarvoor verantwoording af

Jaarverslag Arcade 2023