Uitnodiging Algemene Ledenvergadering Arcade – maandag 26 juni 19.45 uur

Het bestuur van huurdersvereniging Arcade nodigt u uit voor de tweede Algemene Ledenvergadering van dit jaar. Deze zal gehouden worden op maandagavond 26 juni 2023 vanaf 20.00 uur. Deze bijeenkomst zal als vanouds plaatsvinden in Grand Café Frankendael, Middenweg 116 in Amsterdam.

We hebben Jaap Draaisma, onderzoeker van grootstedelijke vraagstukken, uitgenodigd om de wooncrisis in perspectief te plaatsen. Het bestuur zal een toelichting geven op het proces van het opstellen van nieuwe prestatieafspraken in Amsterdam met de gemeente. Er is vanzelfsprekend ook ruimte om te delen wat u en uw bewonerscommissie bezighoudt.

Bouwen in Amsterdam is ook een onderwerp binnen de Prestatieafspraken met de gemeente. Als lid van Arcade heeft u indirect invloed op de gemeentelijke bouwplannen. Lieven de Key leverde onlangs dit enorme wooncomplex ‘Lieven’ op in Nieuw-West voor 1200 woonstarters van 18 t/m 27 jaar. Foto: Lieven de Key.

AANMELDEN VIA INFO@HVARCADE.NL

Inloop: 19.45 uur
Aanvang: 20.00 uur
Einde: 22.00 uur

Opening en vaststelling agenda
Mededelingen
– Bestuurssamenstelling
– Vacatures bestuursleden
– Werkgroep vrijwilligers
Vaststelling verslag Algemene ledenvergadering 27 maart 2023
Komende adviesaanvragen:
– Actualisatie van de koers van Lieven de Key
– VvE beleid
Prestatieafspraken Amsterdam
– Toelichting zienswijze Arcade Amsterdamse aanpak volkshuisvesting
– Planning en verloop van het proces
Pauze
Lezing Jaap Draaisma – Wooncrisis: huren heeft de toekomst
Rondvraag en afsluiting

Heeft u agendapunten, mail deze uiterlijk donderdag 22 juni 2023 naar info@hvarcade.nl. Wilt u de stukken en notulen van de vorige keer ontvangen? Deze mailen wij op uw verzoek toe.

Aanmelden om de vergadering bij te wonen kan per mail t/m maandagochtend 26 juni 2023. Mail naar info@hvarcade.nl.